Szakmai önéletrajzom

On 2013-04-26 by Jamnik Judit

szakmai-oneletrajzTanulmányok

  • 2012, EDUCATIO
    • Komplex szakértői helyzetelemzés és szakvélemény készítéséhez szükséges kompetenciák
  • 2010 EDUCATIO
    • Intézményi folyamat-szaktanácsadó
  • 2010 Tiszta Jövőért Közhasznú Alapítvány
    • Örömtréning – a pozitív viszony
  • 2010 Lelemény Képességfejlesztő Alapítvány
    • Képességfejlesztő képzés a fogyatékos személyek integrációja érdekében
  • 2009 EDUCATIO
    • IPR – Light képző és mentor
  • 2009 EDUCATIO
    • Komplex módszertani mentor I. (differenciálás, kooperatív technikák, árnyalt értékelés, multikulturális tartalmak, professzionális tanári kommunikáció, óvoda – iskola átmenet területeken)
  • 2008, Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
    • Krízis Intervenciós Képzés
  • 2008, Tiszta Jövőért Közhasznú Alapítvány és a Vargabetű Klub-Műhely Egyesület
    • „Józan szenvedélybetegek munkába állását segítő komplex képzés”
  • 2008 – 2008, MEOSZ Oktatási továbbképző és távmunka Intézet
    • Rehabilitációs menedzser
  • 2006 – 2006, Sulinova
    • Óvoda-iskola átmenet tréner pedagógusok számára
  • 2003 – 2004, Kék Pont Drogkonzultációs Központ és Ambulancia:
    • Drogprevenciós szakértő, tréner
  • 2002 – 2003, Kisebbségi Mediációs Intézet:
    • Családi- és kisebbségi mediátor
  • 2002 – 2002, Ec-Pec Alapítvány
    • Lépésről Lépésre pedagógiai módszer szakértő
  • 2001 – 2002, Jerusalem: Jad Vasem Intézet:
    • Holocaust oktató, tréner
  • 1992 – 2001, Magyar Pszichodráma Egyesület:
    • Pszichodráma vezető
  • 1994 – 1997, Magyar Testnevelési Egyetem:
    • Mentálhigiénés szakember
  • 1987 – 1988, Magyar Újságírók Országos Szövetsége:
    • Újságíró
  • 1982 – 1986, Budapesti Tanítóképző Főiskola:
    • Tanító
  • 1976 – 1980, Mezőgazdasági és Élelmezésügyi Minisztérium – Munkaügyi Minisztérium:
    • Szociálpolitikus

Tréneri tapasztalatok (rendszeres megbízások)

  • Munkaerő piacra felkészítő tréning (20-60 óra) – Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Munkaügyi Központ – 1989 óta rendszeresen
  • DRKK modul füzet elkészítése után tréningek megtartása – Debrecen
  • Esélyegyenlőségi szakemberek képzése – Roma Önkormányzatoknál – ELTE
  • 40 év feletti nők munkaerő piacra felkészítése (120 óra) – Impulzus Egyesület – Szolnok
  • Pedagógusok szemléletváltoztatása a gyermekközpontú oktatásra (30, illetve 60 óra) – Ec-Pec Alapítvány 2000 óta rendszeresen az ország különböző pontjain
  • Óvoda-iskola átmenet trénig pedagógusoknak – Ec-Pec Alapítvány – 2006/2007 – az ország különböző területein
  • Szülő csoportok a pedagógusokkal való együttműködés érdekében a hátrányos helyzetű településeken (az országban 19 helyen)
  • Gyermekek és felnőttek önismereti csoportja (120 óra) – KÚT Alapítvány 1989 óta rendszeresen

Szakmai tapasztalat, munkahelyek

  • FSZH “Lépj egyet előre” program Észak_alföld régió mentora
  • XX. kerületi Gyermekjóléti Szolgálat vezetője
  • Erzsébet Királyné Szolgáltató és Kereskedelmi Szakközépiskola és Szakiskola, mentálhigiénés szakember
  • Helyi Integrációs szövetség, Karcag: Helyi Integrációs szövetség vezetője – romák társadalmi integrációjának elősegítése.
  • Szolnok, Mezőtúr, Karcag városokban öt általános iskolában a Lépésről Lépésre Pedagógiai Módszer bevezetése, a hátrányos helyzetű roma tanulók integrálásához családi koordinátorok alkalmazásának bevezetése. Karcagon A Madarász Imre Egyesített Óvoda és pedagógiai Szakszolgálatnál mentálhigiénés szakember, iskolapszichológus
  • Impulzus Egyesület, Szolnok és Ec-Pec Alapítvány, Budapest: Pszichodráma vezető – hátrányos helyzetű társadalmi csoportok integrációját segítő programokban csoportvezető, szervező és térségi vezető.
  • Tallinn Általános és Művészeti Iskola, Szolnok: Iskolapszichológus – önismeret fejlesztés, személyiség- fejlesztés, közösségépítés, pedagógiai módszertani szaktanácsadó.
  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Munkaügyi Központ, Szolnok: Rehabilitációs szakreferens – megváltozott munkaképességű emberek reintegrálása.
  • Mozgássérültek Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Egyesülete, Szolnok: Mentálhigiénés szakember – mozgásfogyatékos emberek munkába való visszahelyezése, új otthonba való beilleszkedés segítése
  • Általános Iskolákban /Centenáriumi ltp. XVI. ker., Újlak u. XVII. ker, Lakkozó u. IV. ker., ÁMK IV. ker./: tanító, igazgatóhelyettes.
  • ERDÉRT Vállalat: szociálpolitikus – dolgozók érdekképviselete.

Egyéb munkatapasztalatok, ismeretek

  • Európai Uniós pályázatok írása, monitorozása
  • Közreműködtem Karcag városában megalakult Helyi Integrációs Szövetség létrehozásában, mely a romák társadalmi integrációját segíti elő, majd a Szövetség vezetése.
  • A Lépésről Lépésre gyermekközpontú pedagógiai program térségi vezetőjeként dolgoztam.
  • Pedagógusok számára esetfeldolgozó megbeszéléseket, hatékonyságfejlesztő-, kommunikációs- tréningeket tartok.
  • Feladatkörömbe tartozik gyermekek, felnőttek egyéni ill. csoportos személyiségfejlesztése.
  • 1983 – 1998: Általános Iskolákban /Centenáriumi ltp. XVI. ker., Újlak u. XVII. ker, Lakkozó u. IV. ker., ÁMK IV. ker./: tanító, igazgatóhelyettes.
  • Anti-diszkriminációs és gyermek – előítélet kezelő tréningeket vezetek.
  • A „Párbeszéd a Toleranciáért Program” csoport vezetője voltam. A csoport keretében a holocaust emléknap kapcsán emlékheteket, konferenciákat szerveztem, rendeztem.
  • Mentálhigiénés munkát végeztem gyermek és felnőtt korú fogyatékosok intézményében, egyéni és csoportos foglalkozás keretében.
  • 13 évig dolgoztam szociálpolitikusként, fontos feladatom volt a dolgozók érdekképviselete.
  • Újságírás, publikáció.

Comments are closed.