On 2013-04-26 by Jamnik Judit
Tanulmányok
- 2012, EDUCATIO
- Komplex szakértői helyzetelemzés és szakvélemény készítéséhez szükséges kompetenciák
- 2010 EDUCATIO
- Intézményi folyamat-szaktanácsadó
- 2010 Tiszta Jövőért Közhasznú Alapítvány
- Örömtréning – a pozitív viszony
- 2010 Lelemény Képességfejlesztő Alapítvány
- Képességfejlesztő képzés a fogyatékos személyek integrációja érdekében
- 2009 EDUCATIO
- IPR – Light képző és mentor
- 2009 EDUCATIO
- Komplex módszertani mentor I. (differenciálás, kooperatív technikák, árnyalt értékelés, multikulturális tartalmak, professzionális tanári kommunikáció, óvoda – iskola átmenet területeken)
- 2008, Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság
- Krízis Intervenciós Képzés
- 2008, Tiszta Jövőért Közhasznú Alapítvány és a Vargabetű Klub-Műhely Egyesület
- „Józan szenvedélybetegek munkába állását segítő komplex képzés”
- 2008 – 2008, MEOSZ Oktatási továbbképző és távmunka Intézet
- 2006 – 2006, Sulinova
- Óvoda-iskola átmenet tréner pedagógusok számára
- 2003 – 2004, Kék Pont Drogkonzultációs Központ és Ambulancia:
- Drogprevenciós szakértő, tréner
- 2002 – 2003, Kisebbségi Mediációs Intézet:
- Családi- és kisebbségi mediátor
- 2002 – 2002, Ec-Pec Alapítvány
- Lépésről Lépésre pedagógiai módszer szakértő
- 2001 – 2002, Jerusalem: Jad Vasem Intézet:
- 1992 – 2001, Magyar Pszichodráma Egyesület:
- 1994 – 1997, Magyar Testnevelési Egyetem:
- 1987 – 1988, Magyar Újságírók Országos Szövetsége:
- 1982 – 1986, Budapesti Tanítóképző Főiskola:
- 1976 – 1980, Mezőgazdasági és Élelmezésügyi Minisztérium – Munkaügyi Minisztérium:
Tréneri tapasztalatok (rendszeres megbízások)
- Munkaerő piacra felkészítő tréning (20-60 óra) – Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Munkaügyi Központ – 1989 óta rendszeresen
- DRKK modul füzet elkészítése után tréningek megtartása – Debrecen
- Esélyegyenlőségi szakemberek képzése – Roma Önkormányzatoknál – ELTE
- 40 év feletti nők munkaerő piacra felkészítése (120 óra) – Impulzus Egyesület – Szolnok
- Pedagógusok szemléletváltoztatása a gyermekközpontú oktatásra (30, illetve 60 óra) – Ec-Pec Alapítvány 2000 óta rendszeresen az ország különböző pontjain
- Óvoda-iskola átmenet trénig pedagógusoknak – Ec-Pec Alapítvány – 2006/2007 – az ország különböző területein
- Szülő csoportok a pedagógusokkal való együttműködés érdekében a hátrányos helyzetű településeken (az országban 19 helyen)
- Gyermekek és felnőttek önismereti csoportja (120 óra) – KÚT Alapítvány 1989 óta rendszeresen
Szakmai tapasztalat, munkahelyek
- FSZH “Lépj egyet előre” program Észak_alföld régió mentora
- XX. kerületi Gyermekjóléti Szolgálat vezetője
- Erzsébet Királyné Szolgáltató és Kereskedelmi Szakközépiskola és Szakiskola, mentálhigiénés szakember
- Helyi Integrációs szövetség, Karcag: Helyi Integrációs szövetség vezetője – romák társadalmi integrációjának elősegítése.
- Szolnok, Mezőtúr, Karcag városokban öt általános iskolában a Lépésről Lépésre Pedagógiai Módszer bevezetése, a hátrányos helyzetű roma tanulók integrálásához családi koordinátorok alkalmazásának bevezetése. Karcagon A Madarász Imre Egyesített Óvoda és pedagógiai Szakszolgálatnál mentálhigiénés szakember, iskolapszichológus
- Impulzus Egyesület, Szolnok és Ec-Pec Alapítvány, Budapest: Pszichodráma vezető – hátrányos helyzetű társadalmi csoportok integrációját segítő programokban csoportvezető, szervező és térségi vezető.
- Tallinn Általános és Művészeti Iskola, Szolnok: Iskolapszichológus – önismeret fejlesztés, személyiség- fejlesztés, közösségépítés, pedagógiai módszertani szaktanácsadó.
- Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Munkaügyi Központ, Szolnok: Rehabilitációs szakreferens – megváltozott munkaképességű emberek reintegrálása.
- Mozgássérültek Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Egyesülete, Szolnok: Mentálhigiénés szakember – mozgásfogyatékos emberek munkába való visszahelyezése, új otthonba való beilleszkedés segítése
- Általános Iskolákban /Centenáriumi ltp. XVI. ker., Újlak u. XVII. ker, Lakkozó u. IV. ker., ÁMK IV. ker./: tanító, igazgatóhelyettes.
- ERDÉRT Vállalat: szociálpolitikus – dolgozók érdekképviselete.
Egyéb munkatapasztalatok, ismeretek
- Európai Uniós pályázatok írása, monitorozása
- Közreműködtem Karcag városában megalakult Helyi Integrációs Szövetség létrehozásában, mely a romák társadalmi integrációját segíti elő, majd a Szövetség vezetése.
- A Lépésről Lépésre gyermekközpontú pedagógiai program térségi vezetőjeként dolgoztam.
- Pedagógusok számára esetfeldolgozó megbeszéléseket, hatékonyságfejlesztő-, kommunikációs- tréningeket tartok.
- Feladatkörömbe tartozik gyermekek, felnőttek egyéni ill. csoportos személyiségfejlesztése.
- 1983 – 1998: Általános Iskolákban /Centenáriumi ltp. XVI. ker., Újlak u. XVII. ker, Lakkozó u. IV. ker., ÁMK IV. ker./: tanító, igazgatóhelyettes.
- Anti-diszkriminációs és gyermek – előítélet kezelő tréningeket vezetek.
- A „Párbeszéd a Toleranciáért Program” csoport vezetője voltam. A csoport keretében a holocaust emléknap kapcsán emlékheteket, konferenciákat szerveztem, rendeztem.
- Mentálhigiénés munkát végeztem gyermek és felnőtt korú fogyatékosok intézményében, egyéni és csoportos foglalkozás keretében.
- 13 évig dolgoztam szociálpolitikusként, fontos feladatom volt a dolgozók érdekképviselete.
- Újságírás, publikáció.